Logo

NŮŽKY MIZUTANI NEJLEPŠÍ RUČNÍ PRÁCE

TRADICE

Najdete je všude, v Boloni, Paříži, Frankfurtu, Curychu, Londýně a teď i v Praze - tyto nůžky s japonsky znějícími názvy, které jsou chváleny jako nejlepší řemeslná práce "Made in Japan".

 

Ve skutečnosti by nás to nemělo trápit, protože dobře víme, kde se naše nůžky vyrábějí. Co nám však vadí, je to, že podřadné napodobeniny poškozují pověst japonského řemesla a jméno MIZUTANI. Čemu byste měli věnovat pozornost: Dodavatelé levného dováženého zboží inzerují například desetiletou záruku, žádné broušení a pravé řemeslné výrobky z Japonska. I zde je však na místě opatrnost! Často jsou názvy levných nůžek a nůžek dobře znějící japonské názvy, které mají předstírat japonský původ. Velmi často však tyto nůžky nejsou vyrobeny v Japonsku nebo nejsou ručně vyráběné. Absence adresy na prodejním obalu může být také známkou levné kopie nůžek. Každý renomovaný japonský výrobce nůžek se nezdrží reklamy na své dobré jméno na obalu. Pravé ručně vyráběné japonské nůžky jsou navíc opatřeny pečetí

Hand made in Japan".

Odkaz na "japonskou ocel" (HC 440) není známkou pravosti nůžek, protože tuto ocel lze zakoupit kdekoli na světě. Naopak, dobrý výrobce nůžek používá své vlastní vzorce oceli a nikdy je neprozrazuje. Levné nabídky jsou často dovozem z Číny, Koreje, Tchaj-wanu nebo Pákistánu, které se do Evropy prodávají přes Japonsko, aby se naznačil japonský původ. Na veletrzích se pak prodávají za nadsazené ceny. Není neobvyklé, že zákazník zažije modrý zázrak, jakmile se ukáže, že japonský nůžkový zázrak jsou nůžky na papír. Není pochyb o tom, že každá ocel se dá nabrousit, ale rozhodující je životnost ostrosti.
Proto našim zákazníkům nabízíme to, co jinak očekávat nemohou: odborné poradenství, osobní kontaktní osoby v okolí a zákaznicky vstřícný servis.

 

ŘEMESELNÉ ZPRACOVÁNÍ

Společnosti čas od času tvrdí, že nůžky MIZUTANI jsou kopií jiných nůžek. Ve skutečnosti jsou nůžky MIZUTANI pravděpodobně jednou z nejčastěji kopírovaných značek nůžek na světě. Ještě jiní tvrdí, že reportáž o japonských kadeřnických nůžkách v Galileu na PRO7 vytvořili oni, a ne společnost MIZUTANI! Článek byl odvysílán 31. ledna 2005. Každý, kdo jej viděl, pozná, že se jedná výhradně o snímek o společnosti MIZUTANI v Tokiu.

Na skupinové fotografii výše můžete vidět rodinu MIZUTANI a jejich mistry řemeslníky spolu s některými našimi obchodními zástupci při návštěvě Tokia. Naši poradci se mohli sami přesvědčit o vysoké kvalitativní úrovni výroby.

Existuje několik prodejců, kteří přicházejí do vašeho salonu a předstírají, že vám radí jménem společnosti MIZUTANI. Určitě si nechte vystavit vizitku, abyste měli jistotu, že vám skutečně radí kvalifikovaný prodejce MIZUTANI. Již více než 10 let pro nás pracují stejní prodejci.

Můžete jim bez obav svěřit své nůžky, aby je správně nabrousili. Pozor u levných nabídek broušení - nesprávně provedené broušení nelze vrátit zpět! Někteří prodejci se snaží zakrýt horší kvalitu vlastních výrobků výsměchem a pomluvami. Tito prodejci pracují neprofesionálně - nenechte se zmást. Společně s japonskou společností MIZUTANI neustále vyvíjíme naše nůžky a nůžky, abychom vám mohli nabídnout tu nejlepší možnou kvalitu.


1921 - kdy to všechno začalo!

Dědeček Hirokazu Mizutaniho, Yorigi Mizutani, vybudoval v centru Tokia jako profesionální kadeřník malý podnik na výrobu kadeřnických nůžek. Výrobky, které byly v té době na trhu k dostání, pro něj prostě nebyly dost dobré. Zpočátku je vyráběl pro sebe. Brzy z této výrobny vznikl malý, ale kvalitní výrobce nůžek. "Zrodily se nůžky Mizutani! Později dědeček předal firmu svému synovi Motokazu Mizutanimu. Ten se nechal přemluvit, aby pracoval jako předvýrobce pro jiné firmy, a to kvůli velké poptávce a nadřazenosti větších společností. Mohl se tak plně soustředit na nůžky a jejich kvalitu, ale brzy zcela ztratil kontakt s kadeřníky. Tlak ze strany zákazníků byl stále intenzivnější. V důsledku toho postupně ztratil nezávislost jako výrobce nůžek a stal se dodavatelem pro ostatní. Pak jeho nejstarší syn Hirokazu Mizutani objevil zájem o otcovo řemeslné podnikání. S výrobním zařízením byl obeznámen od útlého věku - bylo to jeho hřiště.

Tento zájem den ode dne rostl. Ve svých 39 letech převzal Hirokazu Mizutani otcovu firmu pod jednou podmínkou: chtěl sám prodávat své výrobky kadeřníkům! Jeho touha po designu a kvalitě byla obrovská. Brzy se z malé firmy stala výrobna nůžek, která si v Japonsku udělala jméno díky kvalitním nůžkám. O tři roky později - v roce 2001 - jsme se připojili ke světu nůžek Mizutani. Na Hirokazu Mizutaniho nás upozornil společný přítel z Tokia. V té době už byly jeho kadeřnické nůžky v Japonsku zasvěceným tipem.

Náš přítel nás společně s Hirokazu Mizutanim navštívil v Baden-Badenu na prezentaci jeho nůžek. Bylo nápadné, že nůžky se prodávaly bez označení značky. Hirokazu Mizutani na naše překvapení reagoval slovy: "Proč značka? Stačí, že naše nůžky jsou dobré!" V dnešní době nemyslitelné! Všimli jsme si také, že nůžky nejsou kvůli svým proporcím vhodné pro evropský trh. Stříhací čepele byly příliš dlouhé, očka příliš malá. Důvodem je, že v Japonsku se používají jiné techniky stříhání. To vzbudilo náš zájem a Hirokazu Mizutani chtěl vědět všechno. Od této chvíle probíhala neustálá komunikace. Dobře jsme znali kadeřnický trh v Evropě a věděli jsme, po čem je poptávka, koneckonců jsme se mohli ohlédnout za 15 lety zkušeností s japonskými kadeřnickými nůžkami.
S pomocí mnoha kadeřníků z Německa, jako jsou Thorsten Hussfeld, Peter Hartmann, Christian Sieferlinger, Olaf Krebs, Klaus Späth, Marco Budzinski, K. D. Kaiser a mnoho dalších, jsme testovali, ověřovali, hodnotili a kritizovali. Každou, byť sebemenší připomínku jsme brali vážně. Hledala se a nacházela ocel splňující naše požadavky, přidával se perspektivní design. Dokonce i přání Ediny Peterliové na nůžky z ušlechtilé válcované damascénské oceli bylo splněno. Nůžky Mizutani byly nyní připraveny pro evropský trh. Další roky se nesly ve znamení neustálých inovací. Hirokazu Mizutani brilantně zvládl každou výzvu, kterou jsme mu předložili. Mezitím společnost Mizutani získala v Japonsku mnoho průmyslových ocenění za kvalitu a design. V Německu jsme byli ještě na začátku, ale vždy jsme přemýšleli laterálně a zpochybňovali naši práci. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se o nůžkách Mizutani dozvědí i lidé v této zemi. V roce 2011 ten čas nastal. Kolekce plná kreativních a inovativních nůžek se vydala na cestu k revoluci na světovém trhu s kadeřnickými nůžkami. Poděkování kadeřníků v Německu bylo ohromující a vyneslo naše nůžky na 1. místo v soutěži Salonstar 2011. Že bylo toto vítězství oprávněné, potvrdilo opětovné 1. místo v následujícím roce 2012. Všechna očekávání Hirokazu Mizutaniho i naše byla překonána. Nyní je čas poděkovat všem kadeřníkům, kteří z Mizutaniho udělali hvězdu. 

 

Zdorj článku https://www.mizutani.de/en/mizutani-scissors-en/


Mizutani na isnagramu

ProBarber s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz